« wstecz Pytania i odpowiedzi Strona główna »

Najczęściej czytane

Jak działa Licznik? Co należy zrobić, by uzyskać dostęp do Kantoru Walutowego? Mam rachunki złotowy i walutowy w różnych bankach, ile wówczas kosztuje transakcja wymiany walut i przelanie środków do i z Kantoru Walutowego? Czym są opcje kosztowe w przypadku przelewów walutowych? Jaki jest BIC Alior Banku? Jakie karty są dostępne w Kantorze Walutowym? W jaki sposób mogę zasilić rachunek w Kantorze Walutowym?
Ogólne Ile kosztuje korzystanie z serwisu Kantor Walutowy? W jakich godzinach można korzystać z serwisu Kantor Walutowy? Czy mogę korzystać z Kantoru Walutowego za pośrednictwem telefonu komórkowego? Czy wymiana walut w Kantorze Walutowym jest bezpieczna? Co należy zrobić, by uzyskać dostęp do Kantoru Walutowego? Czy mogę używać zagranicznego numeru telefonu komórkowego? Kto może korzystać z Kantoru Walutowego? Czy podpisywana jest umowa o świadczenie usługi Kantor Walutowy? Dlaczego warto korzystać z Kantoru Walutowego? Czy muszę posiadać rachunek w walucie obcej, aby wymieniać środki w Kantorze Walutowym? Rejestracja Czy mogę wykonać przelew potwierdzający rejestrację z rachunku innej osoby, np. rodzica lub małżonka? Czy mogę wykonać przelew potwierdzający rejestrację z rachunku prowadzonego w banku zagranicznym? Skąd mam widzieć, jakie informacje muszą być zawarte w przelewie kończącym rejestrację? Mam już numer karty klienta (CIF) w Alior Banku, czy również muszę się zarejestrować, aby korzystać z usługi Kantor Walutowy? Dlaczego muszę posiadać rachunek bankowy w PLN? Ile mam czasu na wykonanie przelewu kończącego rejestrację w Kantorze Walutowym? Kto może zarejestrować się w Kantorze Walutowym? Czy muszę iść do oddziału Alior Banku, żeby założyć konto w Kantorze Walutowym? Czy muszę posiadać konto w Alior Banku, żeby skorzystać z usługi Kantor Walutowy? Logowanie Jak wygląda proces pierwszego logowania w Kantorze Walutowym? Zablokowałem dostęp do konta, co zrobić? Czy mogę użyć adresu e-mail do zalogowania się do serwisu? W jaki sposób mogę się zalogować do serwisu? Jakie są wymagania odnośnie hasła do logowania? Do czego służy obrazek bezpieczeństwa? Jak mogę go zmienić? Gdzie mogę sprawdzić swój identyfikator? Wymiana walut Mam rachunki złotowy i walutowy w różnych bankach, ile wówczas kosztuje transakcja wymiany walut i przelanie środków do i z Kantoru Walutowego? Czy transakcje wymiany można anulować? Ile trwa wymiana walut? Jaką minimalną ilość waluty mogę wymienić w Kantorze Walutowym? Jaką maksymalną ilość waluty mogę wymienić w Kantorze Walutowym? Czy mogę zawierać transakcje pomiędzy walutami obcymi bez przewalutowania na PLN? Ile kosztuje wymiana walut w Kantorze Walutowym? W jakich godzinach można zatwierdzać wymianę walut w Kantorze Walutowym? Po jakim kursie zawierane są transakcje wymiany walut? Jakie waluty mogę wymieniać w Kantorze Walutowym? Transakcja z blokadą Co muszę zrobić, aby doszło do rozliczenia zawartej już transakcji z blokadą? Jakie są koszty transakcji z blokadą? Jak obliczana jest kwota blokady? Czym transakcja z blokadą różni się od zwykłej transakcji wymiany? Czym jest transakcja z blokadą? Co dzieje się ze środkami stanowiącymi blokadę? Czym jest zamknięcie transakcji wymiany? Przelewy krajowe Czym są przelewy krajowe? Ile kosztuje przelew krajowy w Kantorze Walutowym? Przelewy walutowe Dlaczego przelew trafił do zakładki Przelewy Oczekujące? Czym są przelewy walutowe? Jaka jest różnica pomiędzy przelewem zwykłym, pilnym i ekspresowym? Co to jest SWIFT? Jaki jest BIC Alior Banku? Co to jest BIC? Po jakim czasie przelew walutowy trafi do innego polskiego banku? Ile kosztuje przelew walutowy środków wymienionych w Kantorze Walutowym? Czym jest przelew europejski? Co to jest IBAN? Czym są opcje kosztowe w przypadku przelewów walutowych? Jak działa Licznik? Kiedy przelew walutowy pojawi się w historii rachunku? Szybki transfer W jakich walutach dostępne są Szybkie Transfery? Czym jest Szybki Transfer? Czy mogę zasilić rachunek w Kantorze Walutowym za pomocą Szybkiego Transferu? Zlecenia Czym są zlecenia wymiany walut w Kantorze Walutowym? Czym jest zlecenie mieszane cykliczne? Czym jest zlecenie cykliczne? Co się stanie, jeżeli w momencie zaistnienia warunków realizacji zlecenia wymiany na rachunku będą środki wystarczające na wymianę walut, ale niewystarczające na pokrycie kosztów przelewu zdefiniowanemu odbiorcy? Czym jest zlecenie z limitem ceny? Co się stanie, jeżeli w momencie zaistnienia warunków realizacji zlecenia wymiany na rachunku nie ma wystarczającej ilości środków? Powiadomienia Co zrobić, żeby nie płacić za powiadomienia? Jakie rodzaje powiadomień w Kantorze Walutowym są dostępne? Czym są powiadomienia w Kantorze Walutowym? Ile kosztują powiadomienia w Kantorze Walutowym? Zdefiniowani odbiorcy Chcę dodać nowego zdefiniowanego odbiorcę, ale nie chcę rezygnować z potwierdzania przelewu do niego kodem SMS – czy jest taka możliwość? Czym są zdefiniowani odbiorcy? Karty debetowe Czy muszę ustawiać limity karty, jeżeli nie chcę korzystać np. z płatności kartą w Internecie? Czy mogę otrzymać kartę kredytową do rachunku w Kantorze Walutowym? Jak zablokować kartę? Jakie opłaty związane są z korzystaniem z karty? Jakie karty są dostępne w Kantorze Walutowym? Czy mogę zmieniać limity karty? Na czym polega technologia MasterCard® PayPass™? Jak zamówić kartę debetową w Kantorze Walutowym? Zasilenia rachunków Czy mogę zasilić rachunek w Kantorze Walutowym przelewem z banku zagranicznego? Czy są pobierane opłaty za zasilanie rachunków w Kantorze Walutowym? Czy mogę przyspieszyć zasilenie rachunków w Kantorze Walutowym? W jaki sposób mogę zasilić rachunek w Kantorze Walutowym? Wypłaty w Oddziale Czy można zrezygnować z odbioru gotówki lub modyfikować notyfikację? Ile dni wcześniej należy awizować odbiór gotówki w Oddziale? Jakie są konsekwencje nieodebrania zamówionej gotówki? Czy w dowolnym momencie mogę wypłacić w Oddziale Alior Banku środki zgromadzone na rachunku w Kantorze Walutowym? Potwierdzenia Czy można otrzymać rachunek za transakcję w Kantorze Walutowym? Czy mogę otrzymać wyciąg z rachunku w Kantorze Walutowym listem? W jaki sposób mogę sprawdzić historię transakcji wymiany w Kantorze Walutowym? Czy można otrzymać fakturę VAT na transakcje w Kantorze Walutowym? Program Rekomendacyjny dla Klientów indywidualnych Na czym polega Program Rekomendacyjny Kantoru Walutowego? Czy jest jakiś limit, do którego przyznawane są Premie? W jaki sposób sprawdzane jest, że dana osoba pochodzi z mojego polecenia? Zmiana Ustawień Jak zmienić numer telefonu komórkowego w Kantorze Walutowym? Jakie dane mogę zmienić w Kantorze Walutowym? Jak zmienić adres e-mail w Kantorze Walutowym? Jak zmienić obrazek bezpieczeństwa w Kantorze Walutowym? Jak zmienić hasło w Kantorze Walutowym? Jak zmienić adres korespondencyjny w Kantorze Walutowym? Spłata kredytu Co muszę zrobić, aby zacząć spłacać raty kredytu w walucie obcej (w walucie kredytu)? Czy mogę spłacać kredyt środkami wymienionymi w Kantorze Walutowym? Skąd użytkownik może mieć pewność, że doszło do realizacji jego zlecenia wymiany w danym miesiącu? Czy można zautomatyzować proces wymiany środków na spłatę rat kredytu? Reklamacja Jak mogę złożyć reklamację? Jak otrzymam odpowiedź na reklamację? Jak długo będę czekał na rozpatrzenie reklamacji? Do kogo mogę się odwołać gdy będę niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia reklamacji?